Zupełnie niespodziewanym „po-weekendowym” hitem internetu wywołującym sporo dyskusji okazała się dziś filipińska reklama szamponu Pantene ze stajni Procter & Gamble – ale w żadnym razie nie jest to typowy spot szamponu! Nie zobaczycie w nim opakowania reklamowanej marki, ani nawet typowej scenki pod prysznicem z roznegliżowaną modelką wmasowującą szampon w swoje długie włosy… Zobaczycie natomiast ciekawe zestawienia pokazujące, jak takie samo zachowanie mężczyzny i kobiety jest skrajnie różnie odbierane i nazywane!

Spot pt. Pantene Philippines | #WhipIt | Labels Against Women pojawił się w sieci dziś i w błyskawicznym tempie zgromadził już ponad 2.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 34 tysiące share’ów na Facebooku. Kampanię Pantene #WhipIt przygotowała agencja BBDO Guerrero z Manili, a w tle możecie usłyszeć kawałek pt. „Mad World” w wykonaniu Tears For Fears.