Popularnym elementem kultury amerykańskich korporacji, który przyjął się również w wielu polskich firmach, są tzw. Casual Fridays, czyli możliwość przyjścia w piątek do pracy np. w jeansach i koszulce. Oczywiście taki „luźny piątek” ma sens tylko w tych firmach, w których obowiązują sztywne reguły nakazujące pracownikom sztywny strój biznesowy. Jak pokazuje zabawny spot serwisu rekrutacyjnego CareerBuilder.com nawet coś tak niewinnego jak „luźny piątek” może czasem przerodzić się w formę mobbingu… a wtedy trzeba z takiej firmy zwiewać i to szybko gry 18+!

Powyższy spot został wyemitowany podczas ostatniej edycji Super Bowl i również w jego przypadku zadziałał efekt wirusowy, bo reklama ta ma już na swoim koncie 1,2 miliona wyświetleń na YouTube. A w kolejce na wirusowy sukces czekają kolejne filmiki CareerBuilder.com pokazujące inne przykre doświadczenia, z jakimi można się spotkać w miejscu pracy. No chociażby takie: