Wielki mecz 50. edycji Super Bowl w tym roku zaplanowany jest na 7 lutego, więc został jeszcze tylko tydzień do najważniejszego telewizyjnego i sportowego eventu w amerykańskim kalendarzu marketingowym. W poprzednich latach wiele marek decydowało się ujawnić na YouTube swoje z mozołem przygotowywane reklamy jeszcze przed Super Bowl, by uprzedzić konkurencję i zbudować buzz jeszcze przed premierą telewizyjną. W tym roku chętnych do pokazywania finalnych spotów jest znacznie mniej, ale za to dominują internetowe kampanie teaserowe, które budują oczekiwanie i podkręcają ciekawość widzów.
Batonik Snickers, który od paru lat regularnie obecny jest podczas Super Bowl z kolejnym odłonami swojej kampanii You’re Not You When You’re Hungry w teaserze pt. SNICKERS® Super Bowl 50 Teaser: „Happy Birthday” – który w ciągu 4 dni zgromadził już ponad 1.1 miliona wyświetleń na YouTube i 32o tysięcy na Facebooku – parodiuje słynny występ Marylin Monroe, kiedy aktorka zaśpiewała „Happy Birthday” dla prezydenta Johna F. Kennedy. Jak to w kampanii Snickersa, ikoną Hollywood okaże się z pewnością jakiś przeraźliwie głodny gentleman…

Amazon – amerykański gigant handlu internetowego – zdecydował się w tym roku zadebiutować z reklamą przy Super Bowl, którą przygotowała dla niego agencja Leo Burnett Toronto. W sieci pojawiły się już dwa spoty teaserowe, które wskazują, że Amazon postawił na gwiazdy – w reklamie pojawią się hollywoodzki aktor Alec Baldwin oraz legendarny zawodnik NFL Dan Marino, którzy planują wielką imprezę z okazji Super Bowl, a pomaga im w tym urządzenie Amazon Echo… Pierwszy teaser pt. Amazon Echo: Alec Baldwin and Dan Marino Brainstorm Commercial w ciągu 3 dni zgromadził ponad 220 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Tymczasem najpopularniejsza w USA marka lekkiego piwa Bud Light również postawiła na gwiazdy i do swojej kampanii, którą przygotowała agencja Wieden + Kennedy zrekrutowała dwójkę popularnych aktorów komediowych – Amy Schumer oraz Seth Rogen misternie przygotowują się do czegoś, co wygląda jak konwencja wyborcza… Teaser pt. The Bud Light Party is Coming w ciągu tygodnia zgromadził ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube.

Jednak najbardziej tajemniczy (i stylizowany nieco na kinowe trailery) teaser wypuściła marka LG, która również zadebiutuje podczas Super Bowl, a do nakręcenia spotu zaangażowała reżysera Jake’a Scotta, który zdobył uznanie w ubiegłym roku za sprawą reklamy piwa Budweiser z uroczym labradorem, a który przypadkiem jest też synem hollywoodzkiego reżysera Ridleya Scotta, którego studio zajęło się produkcją reklamy dla LG. Z teasera pt. LG’s Man From The Future Teaser, który w ciągu tygodnia osiągnął ponad 822 tysiące wyświetleń na YouTube możemy wywnioskować, że gwiazdą reklamy LG będzie aktor Liam Neeson, a promowanym produktem będą telewizory LG OLED TV…