Umpqua Bank – jeden z największych lokalnych banków na zachodnim wybrzeżu USA, z centralą w mieście Portland – rozpoczął właśnie nową kampanię reklamową pod hasłem We are all made to grow [Wszyscy wzrastamy], której główną atrakcją jest niezwykły 3-minutowy film animowany opowiadający historię pewnego nasienia… Rzeczywiście jest to bardzo nietypowa reklama, jak na bank, a co jeszcze dziwniejsze promuje serię podcastów, w których zaproszeni przez Umpqua Bank goście opowiadają swoje historie „wzrastania”.

Spot pt. The Seed and the Moon by Umpqua Bank pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 371 tysięcy wyświetleń na YouTube, co jak na lokalny bank jest naprawdę zacnym wynikiem i pokazuje, że nawet w nudnej kategorii finansowej można zrobić coś oryginalnego, co zaciekawi internautów. Film przygotowała agencja CAA Marketing, wyreżyserował go Kibwe Tavares, a oniryczną muzykę napisał Jónsi z islandzkiej kapeli Sigur Rós. Spot kieruje do strony: www.umpquabank.com, na której m.in. można pobrać wspomniane wyżej podcasty.