Kampania wprowadzająca nowe coupe BMW M2 opiera się na interaktywnej zabawie z widzami oglądającymi reklamę samochodu w internecie. Gwiazdą kampanii jest popularna w USA modelka i instagramerka Gigi Hadid, która ubrana w seksowną czerwoną mini wsiada do jednego z trzech zaparkowanych niebieskich BMW M2, gdy samochody ruszają dołączają do nich jeszcze dwa inne takie same auta, a naszym zadaniem jest usilne utrzymanie uwagi na samochodzie, do którego wsiadła Gigi… Czy to w ogóle jest możliwe przy tych wszystkich wizualnych zmyłkach, jakie serwują nam kierowcy i operator kamery?

Spot pt. THE BMW M2 – EYES ON GIGI HADID pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 10.6 milionów wyświetleń na YouTube. Jeżeli jesteście przekonani, że potraficie wskazać ten właściwy samochód, to najwyraźniej uroda nowego coupe od BMW nie była w stanie wygrać z urodą modelki – na stronie www.eyesongigi.com możecie zweryfikować swoje przypuszczenia.