Nowy wynalazek marki Nike – specjalna bransoletka o nazwie Nike+ FuelBand – z pewnością przypadnie do gustu osobom, które lubią liczyć różne rzeczy… Bieganie, chodzenie, granie w piłkę czy kosza, jeżdżenie na nartach, trening cardio, wchodzenie po schodach – wszystko można policzyć i zmierzyć ile kalorii zostało spalonych.

Spot pt. NIKE+ FUELBAND – COUNTS pojawił się w sieci wczoraj i w ciągu zaledwie jednej doby zdołał zgromadzić już ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube i ponad 10 tysięcy „share’ów” na Facebooku. Nowy produkt promuje hasło: Life is a sport. Make it count. Nike+ FuelBand można rozpiąć i za pomocą złącza USB połączyć z komputerem lub za pomocą Bluetooth ze specjalną aplikacją mobilną na smartfonie, by za ich pomocą śledzić swoje wyniki w czasie, ustawiać cele na kolejne dni itp.

Więcej informacji o tym wynalazku znajdziecie na stronie: https://www.nike.com/fuelband. Drugi spot pt. INTRODUCING THE NIKE+ FUELBAND od wczoraj zgromadził ponad 306 tysięcy wyświetleń na YouTube.