Jak wypromować nowy model telefonu komórkowego wyposażonego w niesamowicie silną baterię potrafiącą wytrzymać aż 38 dni?!? Wiem, wiem to raczej nieprawdopodobne, ale taki właśnie czas podaje tajwański ASUS dla swojego nowego smartfona ASUS ZenFone Max… Nieważne, nawet gdyby to miało być w rzeczywistości tylko 5 dni, to i tak przy dzisiejszych standardach byłby to zacny wyczyn godny odnotowania jakąś sprytną akcją marketingową. Wyobraźcie sobie, że jesteście w supermarkecie i próbujecie z Waszą drugą połową ustalić telefonicznie listę niezbędnych zakupów, tymczasem bateria w Waszym ukochanym iPhonie, Samsungu czy LG powoli umiera – dramat… Gdybyście chociaż posiadali takie zdolności jak Mac Lethal – speed rapper – czyli gość potrafiący wylać się z siebie potok trzymających sens słów z szybkością karabinu maszynowego, to dałoby się jeszcze przeżyć 😉

Spot pt. Low Battery vs Speed Rapper #NoNeedToRush pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.1 miliona wyświetleń na YouTube i aż 11.8 milionów wyświetleń na Facebooku. Kampanię przygotowała dla ASUSa agencja SuperHeroes New York, a spoty realizowano w holenderskim Rotterdamie.