Nie od dziś wiadomo, że ludzie dzielą się na kociarzy i psiarzy – psiarze nie przepadają za kotami, uważają je za nieprzewidywalne, nielojalne i nieszczere. Rachael Ray Nutrish – marka karmy dla kotów – we współpracy z popularnym serwisem rozrywkowym BuzzFeed przygotowała eksperyment, w którym kilka osób deklarujących otwartą niechęć do kotów zostało zaproszonych do zamieszkania z kotem przez jeden tydzień. Nie trudno się domyślić, że czas spędzony z sympatycznym czworonogiem przekonuje uczestników eksperymentu do weryfikacji ich dotychczasowej opinii o kotach, ale i tak największą atrakcją filmu są koty i ich niezależność 😉

Spot pt. People Who Hate Cats Live With Cats For A Week // Presented By BuzzFeed & Rachael Ray Nutrish pojawił się w sieci 6 tygodni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 6.5 miliona wyświetleń na Facebooku. Widać, że moda na wszelkiej maści „eksperymenty społeczne” trwa w najlepsze – nadal chętnie oglądamy, jak inni ludzie są wystawiani na różne próby i testy, no a na końcu czeka na nas jakaś mniej lub bardziej odkrywcza życiowa lekcja.