ŠKODA wprowadza na rynek brytyjski nową generację popularnego modelu ŠKODA Fabia, który jak wiadomo nie grzeszy szczególną urodą czy zaskakującym designem. Mimo to czeska marka próbuje za pomocą małego psychologicznego chwytu przekonać Brytyjczyków, że jest to samochód, który swoim wyglądem bardzo przyciąga uwagę. W tym celu spot TV zrealizowano w formule „testu na uwagę” – nie będę psuł Wam zabawy, po prostu zobaczcie poniższy spot, bo naprawdę warto!

Spot pt. The new ŠKODA Fabia Attention Test pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 727 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 1 tysiąc share’ów na Facebooku. I z jakim wynikiem przeszliście test – nowa Fabia naprawdę ukradła całą Waszą uwagę przy pierwszym obejrzeniu? Reklamę przygotowała angielska agencja AIS London, a film wyreżyserował Luke Bellis.