Nieprawdopodobnym wirusowym hitem ostatnich 2 dni na Facebooku jest spot przygotowany przez rozrywkowy serwis internetowy Thrillist dla amerykańskiej marki cydru Smith & Forge Hard Cider, którego bohaterem jest 84-letni dziadek potrafiący dźwigać niezłe ciężary… Siwy starszy pan ubrany w nobliwy kardigan przechadza się po terenie kalifornijskiej Muscle Beach – legendarnej siłowni na otwartym powietrzu w Venice, gdzie kiedyś trenował sam Schwarzenegger – i pewnym momencie postanawia pokazać dużo młodszym kolegom, na co go stać. Cała akcja to oczywiście misternie przygotowana podpucha – w rolę muskularnego staruszka wciela się bowiem Kenneth Leverich, zawodowy ciężarowiec i zawodnik SoCal Crossfit, którego charakteryzacją zajął się hollywoodzki guru od efektów specjalnych Dan Gilbert, a cała przemiana w wiekowego pana zajęła 4 godziny…

Spot pt. Old Man Strength pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 46 milionów wyświetleń na Facebooku, 806 tysięcy share’ów i 426 tysięcy polubień! Wyniki kampanii są rzeczywiście wybitnie dobre, choć można się zastanawiać, czy choć kilka procent widzów zapamięta, że celem akcji była promocja mocnego cydru Smith & Forge? Sam pomysł akcji nie jest szczególnie oryginalny i przypomina viralową kampanię Pepsi pt. Uncle Drew z udziałem młodego koszykarza Kyrie Irvinga przebranego za starca.