Doritos, popularna w USA marka chipsów, organizuje kolejną doroczną edycję swojego konkursu Crash The Super Bowl 2013, w którym amatorzy zgłaszają swoje pomysły na reklamę Doritos. W finale pozostaje pięć najlepszych filmów spośród których internauci swoim głosami wybiorą najlepszy, który w nagrodę zostanie wyemitowany w TV przy transmisji z wielkiego meczu Super Bowl. Jednym z tegorocznych finalistów jest spot z żarłoczną kozą, która szybko staje się koszmarem swojego właściciela…

Spot pt. Doritos® – Goat 4 Sale — Crash the Super Bowl 2013 Finalist pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym okresie zdołał zgromadzić już ponad 584 tysiące wyświetleń na YouTube. W tym roku Doritos po raz pierwszy przeniosło głosowanie z YouTube’a do specjalnej aplikacji na Facebooku, a więc spot ten ma znacznie więcej wyświetleń z poziomu aplikacji, które są poza YouTube. We wspomnianej aplikacji możecie też zobaczyć 4 pozostałych finalistów.