Argentyńska marka piwa Salta Beer zapewniła sobie światowy rozgłos sprytną akcją viralową, w ramach której zaprezentowane zostały niezwykłe implanty zębów, spełniające dodatkowo funkcję podręcznego otwieracza do butelek (piwa)… Szansę na tak niezwykły multifunkcyjny implant dostali argentyńscy zawodnicy rugby – sportu kontaktowego i dość agresywnego, a więc często powodującego uszczerbki w uzębieniu, ale też silnie związanego z kulturą piwną. Panowie z radością przyjęli inicjatywę Salta Beer, a w poniższym filmie z krwistymi szczegółami można zobaczyć całą procedurę wstawiania oryginalnego implantu!

Spot pt. Salta Beer: Tooth implant pojawił się w sieci 9 dni temu i w tym czasie bazując jedynie na PR-owym rozgłosie zgromadził już ponad 400 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku. Akcję przygotowała miejscowa agencja Ogilvy & Mather Argentina, a spot wyreżyserował Fernando Roca.