Jednego można być pewnym – zabawnie pokazane koty to niemal 100-procentowa gwarancja wirusowości filmu. To stawia producentów karmy dla kotów w dość uprzywilejowanej sytuacji, którą lubią czasem wykorzystywać. Amerykańska marka kociej karmy Temptations wypuściła do sieci film, w którym Kate i George – pewna urocza para właścicieli hotelu dla kotów o nazwie The Best Little Cat House – próbują wylansować modę na koci aerobik, do którego opracowali już kompletny program ćwiczeń dla wszystkich najważniejszych grup mięśni…

Spot pt. Alex Gaudino ft. Taboo „I Don’t Wanna Dance” – Work It Kitty pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 138 tysięcy wyświetleń na YouTube. Więcej informacji o programie treningowym dla kotów Work It Kitty znajdziecie na tej stronie: https://www.workitkitty.com. Tam również można pobrać piosenkę Alex Gaudino pt. I Don’t Wanna Dance, która stanowi podkład spotu.