Nie da się ukryć, że zaczął się już ten okres, gdy prawie każdy nowy film reklamowy w jakiś sposób nawiązuje do świąt i próbuje zdyskontować pozytywne emocje, jakie ten okres w nas wywołuje. LEGO to marka, która ma ułatwione zadanie – emocje u dzieci, a nawet u dorosłych potrafi wywołać bez odwoływania się do świątecznych motywów… ale co się stanie, gdy połączymy kreatywność, jaką stymulują klocki LEGO, ciepło bliskiej relacji ojciec-syn oraz świątecznego ducha? Zobaczcie sami!

Spot pt. LEGO® Advert: Let’s Build pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zgromadził już ponad 340 tysięcy wyświetleń na YouTube. Reklamę przygotowała holenderska agencja We Are Pi z Amsterdamu, a wyreżyserowała ją Joanna Bailey. LEGO zaprasza Was również do tworzenia i dokumentowania własnych magicznych chwil z klockami Lego na swoim fanpage’u.