Długa historia francuskiej marki modowej Lacoste zaczęła się w 1933 roku, gdy francuski tenisista Rene Lacoste założył ją do spółki z biznesmanem André Gillier’em. Pierwszym produktem oznaczonym charakterystycznym logo z zielonym krokodylem były koszulki polo, które Rene Lacoste lubił zakładać na tenisowe mecze. Choć moda na przestrzeni ostatnich 80 lat mocno się zmieniała, to klasyczne polówki Lacoste cały czas pozostają symbolem męskiej elegancji. Film pod znaczącym tytułem „Timeless” świetnie to pokazuje wykorzystując typową historyjkę miłosną o chłopaku w koszulce Lacoste, który na dworcu wpada na piękną dziewczynę i zakochuje się od pierwszego wejrzenia. Dalej obserwujemy jego pogoń za wybranką serca, która odbywa się w pociągu i teleportuje nas przez kolejne epoki mody aż do współczesności, gdy oboje ubrani w koszulki polo wysiadają z pociągu na stacji metra.

Spot pt. Lacoste – Timeless, The Film pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 7.3 miliony wyświetleń na YouTube oraz ponad 200 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja BETC Paris, a film wyreżyserował Seb Edwards. Przepiękną muzykę do spotu napisał Max Richter (znany z serialu „Black Mirror”), a o kostiumy zadbała Madeline Fontaine (niedawny film „Jackie”).