Francuska sieć supermarketów Intermarché postanowiła trafić do serca młodszej części potencjalnych klientów za pomocą filmu, który bez żadnych zbędnych dialogów, które po francusku mogłyby tylko utrudnić globalny zasięg, opowiada o młodzieńczym zakochaniu. Urocza kasjerka z Intermarché wpada w oko pewnemu młodzieńcowi, który wraz z grupą swoich kumpli robi właśnie typowo męskie zakupy – mrożona pizza, ketchup, burgery… Chcąc zaimponować pięknej kasjerce bohater zaczyna wprowadzać do swojej diety warzywa, owoce, ryby i inne wymagające zdobycia kulinarnego know-how produkty – tym samym odkrywa w sobie uśpiony talent do gotowania, który wkrótce docenią nawet jego sceptyczni współlokatorzy 😉

Spot pt. Intermarché – #lamourlamour pojawił się w sieci ponad tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 460 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz ponad 342 tysiące wyświetleń na Facebooku. Kampanię Intermarche przygotowała francuska agencja Romance, a film wyreżyserowała Katia Lewkowicz.