Nokia rzutem na taśmę zgarnęła zwycięstwo w kategorii najdziwniejszej reklamy tabletu mijającego roku – brytyjski spot promujący tablet Nokia Lumia 2520 z pewnością wyróżnia się na tle spotów, jakie dla swoich tabletów produkowały Apple, Samsung czy Microsoft. Ponad 2-minutowy film Nokii rozgrywa się w oldskulowym salonie fryzjerskim, gdzie fryzjer przypominający postać z jakiegoś taniego horroru doradza młodemu klientowi wybór nowej fryzury – na tyle oryginalnej, że będzie się z przodu świetnie nadawała do pracy, a z tyłu – idealnie do imprezowania…

Spot pt. Nokia Lumia 2520: For Work. For Play pojawił się w sieci ponad tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 279 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz prawie 4 tysiące share’ów na Facebooku. Jak głosi hasło tej reklamy nowa Nokia Lumia 2520 jest All set for business. All set to party. Więcej informacji o tym tablecie można znaleźć na specjalnej stronie.